Kakor och telefonköer
Jag tycker att jag skriver nya inlägg i den här bloggen hela tiden...
Men jag har ju inge bättre för mig så xD
Idag har jag förresten bakat mer kakor till pappas kalas.
Strassburgare heter de.
Det är ljusa kakor som man doppar till hälften i smält nougat som sedan får stelna.
Mumma ;)
Min mobil (SIM-kortet) fungerar fortfarande inte, så om någon som läser detta har försökt få tag på mig via mobilen är det tyvärr omöjligt.
Jag är så grymt irriterad på Telia som verkar ha absolut inget intresse i att hjälpa mig lösa mitt problem.
För det har ingenting med min nya telefon att göra, utan det är ett problem som måste lösas av Telia eller Halebop.
Och än så länge skyller bara alla parter ifrån sig på någon annan.
Att ett så stort företag/bolag kan känna sig så pass säkra i sin ställning på Sveriges telefonnät-marknad att de anser sig kunna ha sådan bristfällig service gentemot sina kunder överstiger mitt förstånd!
Jag anser, och jag kan gissa att många håller med mig om detta, att bra kundservice är en av de viktigaste sakerna för ett företag.
Just nu känner jag bara att ingen VILL hjälpa mig att lösa mitt problem.
Ingen vill ta tag i det och hitta var felet har begåtts.
Himla himla!
Nu ska jag slita mig från datorn och fara ut och cykla en runda så jag lugnar ner mig.
( P.s. Jag ÄGER lillebror i patiens på MSN! xD )
Lev & må.
♥ Kiitos
Men jag har ju inge bättre för mig så xD
Idag har jag förresten bakat mer kakor till pappas kalas.
Strassburgare heter de.
Det är ljusa kakor som man doppar till hälften i smält nougat som sedan får stelna.
Mumma ;)
Min mobil (SIM-kortet) fungerar fortfarande inte, så om någon som läser detta har försökt få tag på mig via mobilen är det tyvärr omöjligt.
Jag är så grymt irriterad på Telia som verkar ha absolut inget intresse i att hjälpa mig lösa mitt problem.
För det har ingenting med min nya telefon att göra, utan det är ett problem som måste lösas av Telia eller Halebop.
Och än så länge skyller bara alla parter ifrån sig på någon annan.
Att ett så stort företag/bolag kan känna sig så pass säkra i sin ställning på Sveriges telefonnät-marknad att de anser sig kunna ha sådan bristfällig service gentemot sina kunder överstiger mitt förstånd!
Jag anser, och jag kan gissa att många håller med mig om detta, att bra kundservice är en av de viktigaste sakerna för ett företag.
Just nu känner jag bara att ingen VILL hjälpa mig att lösa mitt problem.
Ingen vill ta tag i det och hitta var felet har begåtts.
Himla himla!
Nu ska jag slita mig från datorn och fara ut och cykla en runda så jag lugnar ner mig.
( P.s. Jag ÄGER lillebror i patiens på MSN! xD )
Lev & må.
♥ Kiitos
Kommentarer
Postat av: Britta
Jag tycker det är kul när du uppdaterar mycket , det är så kul å läsa ! : ) Kramis
Postat av: vickan
Jag tycker om att läsa din blogg, vännen ! :)
kram <3
Trackback